.




.

KVALITETSSÄKRAD KUNDSUPPORT

Ett företags kundservice och bemötande är ansiktet utåt. Det är där som kunderna får sin första kontakt och ett professionellt bemötande lägger grunden till ett gott förtroende mellan kunden och ert företag.

"Ett professionellt bemötande lägger grunden till ett långsiktigt förtroende mellan kunden och ert företag"

Givetvis vill ni bemöta era kunder på bästa sätt och ge dem förstklassig service. Ni vill kunna besvara frågor, förmedla korrekt information, återkoppla och ge skräddarsydd service till era kunder.

Genomtänkt och kvalitetssäkrad kundservice skapar mervärde, fler kunder och ökad försäljning.

På Inco hjälper vi våra kunder med hela kundservicefunktionen eller som overflow, när ni inte själva kan hantera tillströmningen av t.ex. kundsamtal.

Vi jobbar synkat och med tillgång till samma kunddata som våra uppdragsgivare, vilket innebär att vi kan fullfölja ärendet lika professionellt som i en ”egen” kundtjänst.

Inco har idag kunder inom ett flertal branscher bl.a. energi, bostadsföretag och e-handel. Vi har processer och strukturer som är igång varje dag och hjälper tusentals kunder varje månad.

Finns era kunder i de skandinaviska länderna? Vi servar kunder i Norge, Danmark och Sverige på respektive modersmål. 

Ett uppdrag kan t.ex. handla om produktsupport, returhantering, reklamationer, leveransförfrågningar, fakturahantering och uppföljning, felanmälan, eller annat som ligger under kundsupport.

På Incos Kundkontakt center ligger det alltid fokus på personlig service, service gentemot er som uppdragsgivare och service gentemot era kunder.

Sedan 80-talet har vi på Inco hjälpt våra kunder att effektivisera deras kundsupport och skapa mervärden i försäljningsprocessen. 


HUR KAN VI HJÄLPA ER?   
KONTAKTA OSS IDAG PÅ +46 31-743 90 00
Eller fyll i formuläret bredvid >>>

KONTAKTA OSS

  • OBS Frivilligt
    (max 50 MB)
  • Vi värnar enligt GDPR och dina personliga uppgifter.

.






.

NÖJDA KUNDER SEDAN 80-talet
Med senaste tekniken och mycket rutinerade medarbetare har vi på Inco hjälpt våra kunder med att t.ex. effektivisera kundsupporten, erbjuda svarsservice & telefonsupport samt att hjälpa till i säljprocessen och skapa mervärde i försäljningen. 

På Inco fokuserar vi på personlig service, service gentemot våra kunder och service gentemot våra kunders kunder.

Nedan följer exempel på kunder och samarbetspartners:

.


.

INCO MARKETING
Scandinavia AB

Andra Långgatan 29
413 27 GÖTEBORG

.


.

TELEFON:
Vxl: 031-743 90 00

 

.


.

POSTADRESS
Andra Långgatan 29
413 27 GÖTEBORG

.








.

.


.

EMAIL
info(@)inco.se