.
.
KUNDANPASSAD SVARSSERVICE
”- Just nu är det många som ringer”
Det är inte det svaret era kunder förväntar sig. Det är inte heller det svaret de ska få.
När ni behöver lite extra kapacitet, svarar våra kundtjänstmedarbetare med ert namn och era kunder får ett trevligt och effektivt bemötande samt den service de ska ha.
"Varje samtal är en potentiell affär"
Svarsservice eller telefonpassning?
Det finns säkert tillfällen då ni önskat att ni varit några fler och att samtalen besvarades lite snabbare. Helt enkelt lite mer kapacitet då och då.
På Inco svarar vi när ni inte kan, varje samtal är lika viktigt och ibland en potentiell affär.
"När ni vill vara nåbara och alltid ge era kunder bästa möjliga service"
På Incos Kundkontakt center ligger det alltid fokus på personlig service, service gentemot er som kund och service gentemot era kunder.
Sedan 80-talet har vi på Inco hjälpt våra kunder att effektivisera deras kundsupport och skapa mervärden i försäljningsprocessen.
HUR KAN VI HJÄLPA ER?
KONTAKTA OSS IDAG PÅ +46 31-743 90 00
Eller fyll i formuläret bredvid >>>

KONTAKTA OSS
NÖJDA KUNDER SEDAN 80-talet
Med senaste tekniken och mycket rutinerade medarbetare har vi på Inco hjälpt våra kunder med att t.ex. effektivisera kundsupporten, erbjuda svarsservice & telefonsupport samt att hjälpa till i säljprocessen.
På Inco fokuserar vi på personlig service, service gentemot våra kunder och service gentemot våra kunders kunder.
Nedan följer exempel på kunder och samarbetspartners:
.
.
INCO MARKETING
Scandinavia AB
Andra Långgatan 29
413 27 GÖTEBORG
.
.
TELEFON:
Vxl: 031-743 90 00
.
.
POSTADRESS
Andra Långgatan 29
413 27 GÖTEBORG
.
.
.
.
EMAIL
info(@)inco.se