.
.
TELEMARKETING
Prospektering, mötesbokning, uppföljning & kundvård
Effektivt stöd för sälj- och marknadsavdelningar
Med ett väl framtaget underlag och strukturerat arbetssätt blir er bearbetning av marknaden både framgångsrik och kostnadseffektiv.
- Är kundregistret uppdaterat?
- Finns resurser för att följa upp era utskick, seminarier, mässor mm?
- Har ni avsatt tid för säljarna att ringa era passiva kunder?
- Vem gör nykundsbearbetningen?
"Ett kostnadseffektivt sätt att vårda kunder och att bearbeta nya"
På Inco erbjuder vi säljstöd i alla steg med fokus på B2B
När det handlar om att fylla kalendern med fler möten så löser
genomtänkt och kostnadseffektiv telemarketing era mötesbokningar. Därtill prospektering(leadsgenerering) och införsäljning allt för att avlasta och effektivisera säljkåren.
Att boka möten idag kan handla om allt från digitala- och telefonmöten till fysiska möten men nyckeln till framgångsrika möten är ett bra, anpassat och rensat urvalsmaterial.
Vi hjälper er med aktiv registervård och ser till att ni alltid har ett fräscht och uppdaterat kundregister. Med telefonens hjälp samlar vi in fakta om identifierade och namngivna kunder.
Som ett led i marknadsföringen kan vi avlasta er i arbetet med kampanjuppföljningar när ni gör utskick, anordnar seminarier eller deltar i mässor.
Vi kan också göra marknadsundersökningar där vi med telefonens hjälp tar reda på företags synpunkter och inställningar.
För oss handlar säljstöd om att säljkostnaderna ska minska och intäkterna öka!
På Incos Kundkontaktcenter ligger det alltid fokus på personlig service, service gentemot er som kund och service gentemot era kunder.
Sedan 80-talet har vi på Inco hjälpt våra uppdragsgivare att effektivisera deras kundvård och skapa mervärden i försäljningsprocessen.
HUR KAN VI HJÄLPA ER?
KONTAKTA OSS IDAG PÅ +46 31-743 90 00
Eller fyll i formuläret bredvid >>>

KONTAKTA OSS
.
.
NÖJDA KUNDER SEDAN 80-talet
Med senaste tekniken och mycket rutinerade medarbetare har vi på Inco hjälpt våra kunder med att t.ex. effektivisera kundsupporten, erbjuda svarsservice & telefonsupport samt att hjälpa till i säljprocessen och skapa mervärde i försäljningen.
På Inco fokuserar vi på personlig service, service gentemot våra kunder och service gentemot våra kunders kunder.
Nedan följer exempel på kunder och samarbetspartners:
.
.
INCO MARKETING
Scandinavia AB
Andra Långgatan 29
413 27 GÖTEBORG
.
.
TELEFON:
Vxl: 031-743 90 00
.
.
POSTADRESS
Andra Långgatan 29
413 27 GÖTEBORG
.
.
.
.
EMAIL
info(@)inco.se