top of page
Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige
Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

Extern kundtjänst

 

Genomtänkt och kvalitetssäkrad extern kundservice skapar mervärde, fler kunder och ökad försäljning.

På Inco hjälper vi våra kunder med hela kundservicefunktionen eller som overflow, när ni inte själva kan hantera tillströmningen av t.ex. kundsamtal.

Vi jobbar synkat och med tillgång till samma kunddata som våra uppdragsgivare, vilket innebär att vi kan fullfölja ärendet lika professionellt som i en ”egen” kundtjänst.

Inco har idag kunder inom ett flertal branscher bl.a. energi, bostadsföretag och e-handel. Vi har processer och strukturer som är igång varje dag och hjälper tusentals kunder varje månad.

Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

Kundsupport i hela Skandinavien

 

Finns era kunder i de skandinaviska länderna? Vi servar kunder i Norge, Danmark och Sverige på respektive modersmål. 

Ett uppdrag kan t.ex. handla om produktsupport, returhantering, reklamationer, leveransförfrågningar, fakturahantering och uppföljning, felanmälan, eller annat som ligger under kundsupport.

På Incos kundkontaktcenter ligger det alltid fokus på personlig service, service gentemot er som uppdragsgivare och service gentemot era kunder.

Sedan 80-talet har vi på Inco hjälpt våra kunder att effektivisera deras kundsupport och skapat mervärden i försäljningsprocessen. 

Kvalitetssäkrad kundsupport

Ett företags kundservice och bemötande är ansiktet utåt. Det är där som kunderna får sin första kontakt och ett professionellt bemötande lägger grunden till ett gott förtroende mellan kunden och ert företag.

Givetvis vill ni bemöta era kunder på bästa sätt och ge dem förstklassig service. Ni vill kunna besvara frågor, förmedla korrekt information, återkoppla och ge skräddarsydd service till era kunder.

Med kompetenta och motiverade medarbetare kan ni erbjuda era kunder en enastående kundsupport. 

Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

SVARSSERVICE

02.

Kundförståelsemed glimteni örat

Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

Kundanpassad och flexibel Svarsservice

 

Vi svarar när ni inte kan, varje samtal är en potentiell affär.
 

I vårt kundkontakt center får era kunder med hjälp av Incos externa kundtjänst en effektiv och personlig svarsservice.

Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

"Just nu är det många som ringer"

 

Det är inte det svaret era kunder förväntar sig. Det är inte heller det svaret de ska få.
 

När ni behöver lite extra kapacitet, svarar våra kundtjänstmedarbetare med ert namn och era kunder får ett trevligt och effektivt bemötande samt den service de ska ha.

Svarsservice eller telefonpassning?

Det finns säkert tillfällen då ni önskat att ni varit några fler och att samtalen besvarades lite snabbare. Helt enkelt lite mer kapacitet då och då. På Inco svarar vi när ni inte kan, varje samtal är lika viktigt och ibland en potentiell affär.

"När ni vill vara nåbara och alltid ge era kunder bästa möjliga service"

På Incos kundkontaktcenter ligger det alltid fokus på personlig service, service gentemot er som kund och service gentemot era kunder.

TELEMARKETING

03.

Trygg partnerprojektförståelse100% engagemang

Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

Prospektering, mötesbokning, uppföljning

& kundvård

 

Med ett väl framtaget underlag och strukturerat arbetssätt blir er bearbetning av marknaden både framgångsrik och kostnadseffektiv.

- Är kundregistret uppdaterat?
- Finns resurser för att följa upp era utskick, seminarier, mässor mm?
- Har ni avsatt tid för säljarna att ringa era passiva kunder?
- Vem gör nykundsbearbetningen?

Inco Marketing kvalitetssäkrad kundsupport, svarservice, säljuppdrag, extern kundtjänst och telemarketingtjänster, Callcenter Sverige

Säljstöd i alla steg med fokus på B2B

 

När det handlar om att fylla kalendern med fler möten så löser genomtänkt och kostnadseffektiv telemarketing era mötesbokningar. 

 

Därtill prospektering(leadsgenerering) och införsäljning. Allt för att avlasta och effektivisera säljkåren.

Att boka möten idag kan handla om allt från digitala- och telefonmöten till fysiska möten men nyckeln till framgångsrika möten är ett bra, anpassat och rensat urvalsmaterial.

"Ett kostnadseffektivt sätt att vårda kunder och att bearbeta nya"
 

En viktig del av marknadsföringen

Vi hjälper er med aktiv registervård och ser till att ni alltid har ett fräscht och uppdaterat kundregister. Med telefonens hjälp samlar vi in fakta om identifierade och namngivna kunder.

Som ett led i marknadsföringen kan vi avlasta er i arbetet med kampanjuppföljningar när ni gör utskick, anordnar seminarier eller deltar i mässor.

Ni kan också få hjälp med marknadsundersökningar där vi med telefonens hjälp tar reda på företags synpunkter och inställningar.

 

På Incos kundkontaktcenter handlar säljstöd om att säljkostnaderna ska minska och intäkterna öka.

 

Alltid med fokus på personlig service, service gentemot er som kund och service gentemot era kunder.
 

KUNDSUPPORT

01.

bottom of page